ناصر جبرائیل اوغلی naser jebraeil oghli

حمل ونقل - بازرگانی - اقتصاد - بازاریابی - مطالب آزاد

(MIS) MARKETING INFORMATION SYSTEM
نویسنده : ناصر - ساعت ۱:٢٢ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
 

(MIS) MARKETING INFORMATION SYSTEM

اغلب بازاریان از کمبود اطلاعات صحیح و یا زیادی اطلاعات غلط شکایت دارند . یا اینکه اطلاعات بازاریابی در سطح وسیع آنچنان در شرکت پرانکنده است که حتی کشف حقایق ساده نیز احتیاج به کوشش بسیار دارد . اطلاعات با اهمیت ، اغلب دیرتر از زمان مقتضی در اختیار قرار می گیرند و یا اطلاعات به موقع ممکن است از صحت کافی بر خوردار نباشند . بنابراین به اطلاعات بیشتری و بهتری نیازمند هستند .